Etiketter

tirsdag 31. januar 2012

Kjære 2012!

Det er siste dagen i januar, og jeg sitter bare halvveis oppreist i sofaen. Den første måneden i året har slitt meg helt ut, og så er det 11 måneder igjen til neste år. Jeg tror kanskje du må roe deg litt nå, 2012. Bare bittelitt.

Ja, jeg mener ikke at jeg ikke liker januar, det er en flott måned, men det blir jo litt ekstra press på januar med tanke på nyttårsforsetter og trang økonomi etter jula. I tillegg er januar den måneden hvor alt skal ordnes, nytt skattekort skal på plass, og nye planer skal legges. Kanskje januar kan forsøke å slappe av litt i fremtiden? Ikke tenke så mye? Ellers er jeg veldig fornøyd, altså, det er ikke innholdet jeg klager på, det er tempoet.

I morgen er det februar. Februar er forholdsvis kort, men i år har du klart å lure inn en ekstra dag igjen. Det setter jeg forsåvidt pris på, det kan jo bli litt hektisk, men jeg lurer på om du har noen baktanker med det? Jeg kjenner deg ikke så godt enda, 2012, men jeg satser på at vi blir gode venner etterhvert som tiden går, og at du ikke har tenkt å gjøre livet vanskeligere for meg enn det trenger å være.

Når jeg våkner i morgen er januar over, og på tross av stress og (litt) mas, er jeg glad for alle minnene jeg har, og jeg håper på flere neste måned. Lykke til med organiseringen av neste måned, 2012, jeg gleder meg til å se hva du har å komme med!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar