Etiketter

fredag 20. april 2012

Når kommer fremtiden?

Vi er i år 2012. Hvor er de flyvende bilene? Når kan jeg bestille chartertur til mars? Og hvorfor i all verden har jeg ikke min egen robo-maid (husarbeidsrobot)?

På tross av skuffelsen over at vi enda ikke kan teleportere (dette må jo være alle reisendes største drøm), fant jeg i dag en liten repotasje på vg.no som gav meg noe håp. Den het "Jorden rundt på under 6 timer". Les den her.

Jeg klikket meg videre på en link til youtube, og syns dette ser riktig bra ut!

2 kommentarer:

  1. Hmmm... Det der syntes jeg hørtes ut som en fin liten oppfinnelse, og ikke minst, god investering. Og så mye billigere enn alternativene da!

    Kanskje kommer fremtiden en dag alikevel :)

    SvarSlett
  2. Ja, sant? :) Det er i alle fall lov å se lyst på saken! :)

    SvarSlett