Etiketter

søndag 3. april 2011

3 måneder!!!

I dag må jeg få lov til å skryte av meg selv! Jeg har vært røykfri i tre måneder! Ikke et eneste trekk har jeg tatt! Jeg har utsatt kroppen min for nøyaktig NULL nikotin på tre måneder!! Og vet dere hva? Livet er fantastisk!

Det jeg har gjort er å spare alle røykepengene, og nå har jeg tur/retur-billetter til USA. I løpet av de neste tre månedene har jeg lommepenger også. I tillegg har jeg forandret på flere ting i livet, og jeg føler meg bedre enn noen gang. Jeg føler jeg har fått gnisten tilbake! Og jeg føler meg fri!

Tusen takk til alle på http://www.slutta.no/! Og til alle andre som har støttet meg og forstått meg halvt ihjel!
I LOVE YOU!!!!

Ps. Skryter i samme slengen av mannen min som har vært røykfri i åtte uker (i går)! Fliiiiink!

4 kommentarer:

  1. Dere er superflinke begge to!!!! Heier på dere, og unner dere begge turen til USA til sommeren:)))

    SvarSlett
  2. Værså god, og selv takk for din støtte også, gubbedre så flinke vi har vært ;D
    Hilsen Lomar

    SvarSlett
  3. Tantebe sier takk i like måte..du har vært kjmpeflink,grattis. Ikke røyk videre, snart er du på vei til usa!

    SvarSlett
  4. Så flott! Ja, helsa mi er også blitt så mye bedre etter at jeg kvitta meg med røyken - også jeg har mye å takke slutta.no for! Kan bare anbefales for alle som har lyst å vinne over nikotintrollet.
    Ha en praktfull tur til USA. Dere er kjempeflinke, begge to!

    SvarSlett