Etiketter

torsdag 31. mars 2011

Spis elsk lev

Endelig fikk jeg sett filmen jeg har hørt så mye om. Jeg var ikke sikker på hva jeg skulle forvente, men har alltid vært glad i Julia Roberts, så jeg visste det ikke kom til å bli helt bortkastet tid. Det ble det heller ikke. Jeg har en mistanke om at boken er bedre, men filmen inspirerte likevel. Hvem har vel ikke glemt hva livet handler om i perioder? Dette er en film de fleste kan kjenne seg igjen i, og som kanskje kan inspirere noen til å finne lykken igjen. Se traileren her: http://www.filmweb.no/film/article233940.ece?show=trailer Kos deg med filmkveld!

3 kommentarer:

  1. Hallo..
    Rart at du skulle snakke om filmen akkurat nå..jeg har den liggende, og tenkte den passet en kveld jeg har alene, bare sammen med litt sjokolade. Du snakket pent om den, så nå skal jeg få fortgang i sakene.!

    SvarSlett
  2. Deilig med AHA-opplevelser. Jeg fikk lydboken til jul av en venninde, jeg har bare ikke fått hørt den ennå. Jeg har kommet meg igjennom mange "bøker" ved å låne lydbøker på biblioteket. Det hender jeg må kjøre 90 km t/r til jobb, så da koser jeg meg med en god bok ;))
    Fin torsdag til deg ;))

    SvarSlett
  3. Sett igang, begge to! :)
    Bente: Den passer perfekt å se alene, og ja, sammen med sjokolade.
    LovisaTendensen: Jeg blir veldig glad hvis du vil fortelle meg hvordan boken var, når du har lest den! :) Høres ut som om du har funnet en god måte å bruke tiden på! :)

    SvarSlett