Etiketter

tirsdag 15. mars 2011

10 uker og to dager (altså 72 dager) røykfri!

Jeg hoppet lett over 10ukersjubileet som ikkerøyker. Glemte det, rett og slett! Det må være et godt tegn..

Jeg har fyrt i peisen. Det er snart leggetid. Storepus sover på teppet, lillepus leker dovent borti kroken. Kroppen er deilig sliten, og jeg lukter klor.

Det finnes noen dager man ikke vil at skal ta slutt. Dette er en av dem. Jeg skulle så gjerne hatt noen timer til. Da ville jeg ha laget noe god mat og sunket ned i sofaen, full av god samvittighet og med et smil om munnen.

Jeg gjør det uansett. Men hadde jeg hatt flere timer, så ville jeg gjort det lenger.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer!! Det er mange måter å feire på, men vi har all grunn til å feire ja ;))Gratulerer med dine ti uker, jeg er der i neste uke ;D

    SvarSlett
  2. Hurra for røykeslutt!
    Hurra for deilig liv,med fyr i peisen og katt som koser seg og alt er rolig.

    SvarSlett
  3. Takk og HURRA! :) Håper det går helt fantastisk med dere også! :)

    SvarSlett