Etiketter

torsdag 3. november 2011

10 måneder!!!


Hilsen fra http://www.slutta.no/ i dag:

Så langt er du kommet
Bra jobbet! Du har nå passert ti måneder i røykesluttprosessen.
slutta.no gratulerer!

I tillegg fikk jeg kokosbolle av sistern som har vært røykfri i ett år i dag! Gratulerer!

Aldri mer!                            (Bilde hentet fra dn.no)


Nå skal jeg prøve å tenke på hvor flink jeg har vært, og ikke på praksisoppgavene og undervisning i morgen.. Kanskje jeg får sove da. Ellers må jeg bare feire litt på etterskudd med en ordentlig ettermiddagsstrekk oppå dyna når jeg kommer hjem i morgen. Går an det og! 

Jeg anbefaler forresten alle http://www.slutta.no/ til alle som tenker på å slutte og røyke! Fantastisk forum med fantastiske mennesker som støtter og trøster og heier deg videre! Du trenger ikke å ha slutta for å registrere deg der, gå inn for å få motivasjon til å slutte, og for å sette deg noen framtidige mål. Lykke til!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar