Etiketter

søndag 20. februar 2011

Hvem skal det gå ut over?

Når man tar seg selv i å syns at alle andre er idioter, og man vet det er på grunn av røykeslutt, er det da noen grunn til å jobbe med seg selv? Må man prøve å bli en bedre person når man vet at man vanligvis ikke tenker på å slå ned bussjåføren og kjøre hjem selv? Jeg mener, det er jo ikke hver natt jeg ligger våken og irriterer meg over mannen min fordi han ikke bare merker at jeg har det kjipt og våkner med et smil for å ta vare på meg.
Kan jeg bare holde meg unna folk en periode? Sånt skulle man fått fri fra jobben for! Egodager! For det er jo det det handler om?! Kan ikke alle bare bry seg om meg for en gangs skyld? Kan ikke verden bare surre rundt meg meg meg, siden jeg har vært så flink!! Kan ikke alle bare syns at jeg er topp, selv om jeg biter hodet av alle i rommet?
Usj... Nå kjenner jeg at jeg jobber litt med meg selv. Ble vi ikke enige om at det er helt unødvendig? Jeg tror jeg går og furter på dolokket fordi ingen bare har forstått at jeg trenger en klem..

5 kommentarer:

  1. KLEM! klem, KKKLLLEEEMMM, kleeeeeeeeem, KOS, Kosemose, KNUSEKOS, Bamseklem, KLEMklemKLEMklem, til knuppen på dasslokket:)

    SvarSlett
  2. haha dasslokket faftisk, hva med grisen på¨dasslokket??? :P

    SvarSlett
  3. Grisen på dasslokket?? Jeg som syns knuppen på dasslokket er ille nok! ;)

    SvarSlett
  4. Been there. Done that. Men så blir alt så mye bedre - ikke sant!?!

    SvarSlett
  5. Det kan du trygt si! Livet er så uendelig mye bedre uten røyken!! :)

    SvarSlett