Etiketter

torsdag 2. juni 2011

150 dager!!

I dag går det helt rundt for meg! Jeg er på dag 3 av sukkeravvenningen, og det sitrer i kroppen. Det hjelper ikke at min kjære smugspiser godis inne på soverommet, og kommer ut igjen og lukter sjokolade... Sukk...

Men jeg nyter at jeg i dag kan feire 150dagersjubileum som ikkerøyker! Jeg sitter her og har så lyst på sjokolade at jeg kunne ha klikka, men røyk, nei, det vil jeg ikke ha!

Så hvordan føles det å ha vært røykfri i 150 dager? Helt fantastisk! Jeg har fått en helt ny innstilling til livet, og jeg skulle ønske at jeg kunne få alle mine røykende venner til å oppleve dette. Frihet fra avhengighet. Jeg har ikke mistet noe, jeg nekter ikke meg selv noe, jeg savner ikke "støttestaven". Jeg er ferdig, og jeg elsker friheten! Aldri, aldri mer røyk!

Nå skal jeg bare komme meg igjennom de neste 11 dagene uten sukker... Det spørs om det går like bra..

3 kommentarer:

  1. ...Du er kjempefink! Grattis med 150 dager!

    SvarSlett
  2. Oh, grattis! Du er flink! Å stumpe røyken er kjempevanskelig :S

    SvarSlett
  3. Tusen takk! Skryt er godt for sjela! ;)

    SvarSlett