Etiketter

onsdag 1. juni 2011

Sukkeravvenning dag 2

I dag har det gått litt bedre. Mindre hodepine, men like trøtt. Jeg tenker mye, men i dag har jeg liksom ikke klart å fullføre tankene mine. Jeg blir svært lett distrahert. Likevel syns jeg det går greit, og jeg må le litt av meg selv her jeg sitter. Så fullstendig opphengt jeg har vært i sukker!!

Mens jeg gjør alle disse forandringene slår det meg at forandring fryder! Jammen er det ikke bare kroppen det har vært bra for, men hodet også. Det er så lett å sette seg fast i vaner, selv for meg som aldri har vært noe rutinemenneske. Og det er ingenting som tar knekken på kreativiteten mer enn rutiner og husarbeid!

Nå skal jeg bruke kvelden til å prøve å planlegge en romantisk langhelg med min kjære. Hvis jeg bare klarer å fullføre en tanke eller to.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes du er flink!!!!
    Jeg synes lavkarbo er no' tull!!! Men go for it!
    Og ja til kreative tanker!!!!

    SvarSlett
  2. Jeg er helt enig med deg, lavkarbo er noe tull! Slanking er også noe forferdelig tull. Men alt som kan kickstarte en langvarig livsstilsendring er bra, syns jeg! :) Alt sukker (også ting som virker som sukker i kroppen, f.eks. hvitt mel) fremmer betennelsestilstander i kroppen, så jeg håper jeg kan bli kvitt visse helseproblemer hvis jeg kutter kraftig ned på slikt. Lavkarbo i to uker er en god "sukkeravvenningskur". :)

    SvarSlett