Etiketter

mandag 6. juni 2011

En uke overstått, en uke igjen!

En uke uten sukker er endelig overstått. Jeg er halvveis. Og nå går det endelig bedre!

Jeg har likevel ikke vært helt sukkerfri. Jeg har spist sukker uten å vite om det før etterpå, to ganger. Røkt laks og bacon. Blir så sint når jeg oppdager det! Hvorfor er det sukker i røkt laks?? Eller bacon for den saks skyld. Jeg må lese innholdsfortegnelser alltid! Men på en måte har det vært bra. Det har gjort både meg og mannen min veldig oppmerksomme på hvor mye rart som finnes i maten vår.

Neste uke skal jeg kjøpe meg noen nøtter og kanskje noe søtt.. Mmmm...

Ps. 22 uker røykfri i dag!

2 kommentarer:

  1. Det står respekt av denne avvenningen også, du tar dem på strak arm nå skjønner jeg ;) Lykke til, det blir spennende å følge dette videre. Mannen din er ikke engstelig for hva neste avvenning blir da? ;D

    SvarSlett
  2. Hehe, han er veldig støttende, men jeg ser en nervøs rykning en gang iblandt! ;)

    SvarSlett