Etiketter

tirsdag 14. juni 2011

Snart...

Nå skal jeg straks krype under dyna. Det kribler i magen. Jeg kommer aldri til å få sove...

Fremtiden kom litt nærmere i dag. Alle de voksne tankene ble diskutert, de ble sagt høyt. Det er skremmende. Men spennende. Ukjent terreng ligger foran oss, og jeg gleder meg til å utforske, men er redd for å snuble.

De siste seks månedene har jeg forandret på mye i livet. Det føles fantastisk! Slik håper jeg resten blir også. Da kan jeg leve lykkelig resten av livet.

Ps. I morgen er det tirsdag. Da kan jeg spise sjokolade.

2 kommentarer:

  1. Wow, dette høres spennende ut. Jeg som har sittet våken i hele natt, har hatt noen lyserøde tanker om hva som skal skje videre ;))
    Lykke til på ferden hvorenn den går ;D

    SvarSlett
  2. Takk! Og i like måte, ser det ut til! :)

    SvarSlett