Etiketter

lørdag 24. desember 2011

Min ønskeliste

Kjære julenissen!

I år blir ikke ønskelisten så lang, for jeg har allerede fått nesten alt jeg ønsker meg i år. Jeg håper det betyr mindre arbeid på deg, så kanskje du kan få deg en ekstra femminutter. Ønskene mine krever heller ikke så mye bygging, så det burde være greit.

  1. Egen kokk i hele 2012, eventuelt en god dose kokkekunnskaper og kreativitet.
  2. Personlig trener i hele 2012, eventuelt en fantastisk kropp og smidigheten til en ninja.
  3. Fantastiske karakterer på alle eksamener i 2012, eventuelt en god dose motivasjon og noen ekstra hjerneceller.
  4. 1 stk lykkelig mann, 2 stk lykkelige katter og 1 stk lykkelig hund. Denne gaven kan også utvides til å gjelde år etter år etter år.
  5. Mange fantastiske opplevelser, eventuelt et lass med flybilletter til alle land i verden.

Jeg satser på at dette ikke blir noe problem, siden jeg har vært så snill i år! Skulle det bli mye å holde orden på, så kan jeg godt ta til takke med å vinne de 24 millionene som er førstepremien i lotto i dag.

På forhånd takk, og god jul!

Vennlig hilsen Ingunn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar