Etiketter

tirsdag 13. desember 2011

Puh...

Min første eksamen på lærerstudiet er overstått! Hvordan det har gått får vi se over jul. Lettelsen er enorm, og skuldrene er senket. Nå er det snart jul!

Jeg lovet meg selv å bli flinkere til alt nå som julefreden senker seg, men det er jammen ikke lett når man er omgitt av marsipan! Jeg har likevel klart å komme igang med turene mine, og Butters (valpen min) er gammel nok til å gå et lite stykke, i alle fall. Det er fint å bli sterkere sammen med noen.

Det ser ut til at det blir en del heftige nyttårsforsetter i år også, jeg skal studere hardere, spise sunt og trene masse (så klart), men jeg har klart å holde løftene jeg gav meg selv i fjor. Jeg er fortsatt røykfri, jeg er sunnere, og jeg klarte å spare til tur. På grunn av røykeslutten fikk jeg til og med tid, energi og penger til å gjøre mer enn jeg hadde lovt meg selv! Så studier, trening og sunn mat... Det kan vel ikke bli noe problem? Eller?

2 kommentarer:

  1. :-) flinka med vel overstått eksamen.
    Kos deg med valp og sparing til tur. Du er flink som fortsetter å slutte!

    SvarSlett
  2. Takk! :) Kos deg i førjulstiden! :)

    SvarSlett