Etiketter

søndag 17. juni 2012

Nye bukser?

Jeg fikk feriepenger i går, og jeg hadde store planer om å få brukt noen av dem i dag. Jeg dro på shoppingtur til the big city (aka Gjøvik), og tenkte at jeg skulle kjøpe minst tre par bukser, siden jeg nå bare eier ett par uten hull, og dette ene paret dessverre er en størrelse for korte i beina. Med nypussa visakort og klarsignal fra mannen startet jeg i ene enden av kjøpesenteret og jobbet meg gjennom alt av butikker til den andre enden, og så gjentok jeg prosessen for hver etasje etter en liten kaffepause. Målretta som fy! Men kom jeg hjem med nye bukser? Nei!

Hvert eneste par bukser i hver eneste butikk var, ja, du gjetta rett, SKINNY JEANS!! Jeg tuller ikke, det fantes ikke noe annet alternativ! Jeg fant noen par som het "boyfriend", men de var også ettersittende, bare litt løsere der gutta trenger mer plass slik at de så litt posete ut der, men de var like fullt skinny jeans. Jeg fant også noen som het regular bootcut, men regular bootcut er ikke lenger det det engang var. Nå er regular bootcut det samme som strech skinny jeans som ikke sitter så trangt rundt ankelen som vanlige skinny jeans gjør.

Jeg nekter å følge denne moten. Jeg nekter!! Det må da finnes vanlige bukser ett eller annet sted, selv om det ikke er det som er mest på moten akkurat nå? Æsj! Men jeg gir meg ikke! Jeg skal finne et par helt vanlige olabukser om jeg så må gå naken til jeg finner dem! Så det, så!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar