Etiketter

mandag 16. mai 2011

19 uker!

Jeg har ikke egentlig behov for å telle lenger, men det er jo så gøy!! 19 uker røykfri i dag!!

Jeg må dele noe jeg skrev på slutta.no her om dagen:

Jeg fikk kjenne på røyksuget på tirsdag. Jeg var på tur i Oslo (jobb), og det var en del venting rundt omkring. Disse venteperiodene pleide jeg å fylle med den ene røyken etter den andre, og nå ble jeg fylt av en uro, en rastløshet. Og for første gang siden jeg sluttet måtte jeg gå noen runder med meg selv.
Dagen etter satt jeg på toget hjemover, og det var noe galt med signalanlegget, så vi beveget oss i sneglefart. Etter et par timer begynner folk å spørre så fint de kan om toget snart blir stående et par minutter på en stasjon så de kan ta seg noen trekk. Konduktøren beklager og sier at de er så sent ute at det nok ikke blir aktuelt. Etter enda en time var det lett å se hvem som var røykere. Det var de som så stressede og slitne ut, og som stadig kikket på klokken. De som fikk dagen sin ødelagt av at de ikke fikk tatt seg en røyk. Undecided
Jeg var ikke en av dem. Jeg koste meg med en brus i kafevogna og hadde ingen problemer med å ta det helt med ro! Smile Det var en deilig bekreftelse på at jeg ikke går glipp av noe!

I morgen er det 17. mai. Det skal spises pølser og is og kake til den store gullmedalje! Og det skal ikke lukte røyk av min bunadskjorte, nei!

1 kommentar:

  1. Du är duktig, Ingunn! Jag är stolt över dig vännen!!!

    SvarSlett