Etiketter

mandag 23. mai 2011

En trøtt mandag.

Ute regner det. Inne sover kattene, time etter time. I sofaen sitter jeg, like trøtt som pusene og så nær peisen som mulig. Verden er kald og våt. Jeg nekter å gå ut!

Selskap på sofaen

Her i min lille 70-tallshule krøller jeg meg sammen under teppet, og plutselig savner jeg alle jeg er glad i litt ekstra.

Jeg har tenkt meg ut for å titte på verden igjen snart, men akkurat i dag blir jeg her. Jeg har lov til å være snill med meg selv. Jeg har nemlig vært flink!

20 uker røykfri i dag, i bedre form enn på lenge og med sunn mat i kjøleskapet. Livsstilsendringer, heter det. Jeg har vitset mye med det ordet, trodde ikke det var mulig. Det var mulig.

Ute regner det. Inne sitter jeg. Forandret på et vis. Men likevel akkurat den samme.

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig, vännen! Bra att du är snäll med dig själv!:) Det har du förtjänat!

    SvarSlett
  2. Du er så snill som skryter av meg! :D

    SvarSlett