Etiketter

tirsdag 3. mai 2011

4 måneder er en evighet!

Tenk, i dag har jeg vært røykfri i fire måneder. Det har vært påske, jeg har feiret bursdag, jeg har vært på 1. mai-festival, og fortsatt, fortsatt, er jeg 100% røykfri.

Jeg har begynt å tenke på fremtiden på en helt annen måte. Jeg har fått nye prioriteringer. Og jeg har funnet igjen en tanke jeg mistet en tid tilbake: Ingenting er umulig!

Jeg må igjen anbefale http://www.slutta.no/ til alle som tenker på å slutte. Det er et fantastisk forum med en fantastisk gjeng sluttere! Trenger du motivasjon finner du det der! Og her. Og her. Og har du gjort som jeg gjorde, vært hos legen og fått champix, ja da bør du registrere deg her.

Lykke til!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med fire måndeder! Du har vært kjempeflink ;-)
    Nå går vi røykfri sommer i møte.

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye, jeg forsøkte å skrive til deg på "Slutta.no" men fikk det ikke til der i dag.. Fiikk sjekket egne tall da 112 er jeg oppe i, vi er sannelig flinke ja ;))
    Hilsen L8Lovisa (Lomar på Slutta)

    SvarSlett