Etiketter

tirsdag 4. oktober 2011

Da var det dags!

Nimånedersjubileet (røykfri) ble feiret med en kjempedeilig, men ikke akkurat sunn, middag, og en stor pose smågodt. I dag har jeg laget noe jeg er skikkelig svak for; tandoori chicken. Mmmm... Laget fra bunnen av, sa du? Ehm, jada...



I morgen skal det feires enda mer. Da tror jeg jammen det blir en tuborg eller to også. Da er det fem år siden jeg traff min kjære. I tillegg har han vært røykfri i åtte måneder! Feire, feire, feire!

Problemet med å være så snill mot seg selv som jeg har vært i det siste er at jeg ikke er særlig snill mot meg selv når jeg er så snill mot meg selv. Den stakkars kroppen min skriker etter mat med ordentlig næring, frisk luft og aktivitet. Så nå er det nok! Igjen!

Jeg nyter hver bit av toro-middagen min, men jeg husker den gode følelsen jeg hadde før ferien. Jeg nøt den mer. Nå skal jeg dit igjen!

Jeg tar imot alle tips til gode oppskrifter på mat uten sukker, melk og gluten med glede!

2 kommentarer:

  1. Oi, det var strenge krav! Jeg prøver å holde meg til stiene som Grete Roede har tråkket opp jeg, for de er greie å holde seg på over tid. Foreløpig er vi flinkest uten røyk ;))
    Gratulerer med alle jubileumene ;))

    SvarSlett
  2. Hehe, ja, det er ikke fordi jeg er selvpiner, altså. :) Jeg har hatt problemer med magen hele livet, og da jeg prøvde meg uten sukker, gluten og melk ble jeg helt smertefri! Man skulle jo tro at det er enkelt å holde seg på den smale sti når det står mellom å ha det bra eller ikke, men det er vanskelig å legge om hele livet sitt.. Jeg prøver så godt jeg kan, men du har rett, foreløpig er vi flinkest uten røyk! :)

    SvarSlett