Etiketter

mandag 3. oktober 2011

Ni måneder!

Denne uken er full av jubileer, og i dag har jeg vært røykfri i hele ni måneder!!!

De siste seks ukene har livet vært utrolig stressende. Jeg har faktisk aldri vært borti noe lignende før. Jeg som elsker mitt laid back life har løpt i ring rundt meg selv, og ligget våken på nettene og prøvd å få hvilepulsen ned på 140. Og innimellom har det slått meg at nå, , skulle jeg ha vært røyker. Likevel har jeg aldri egentlig hatt lyst på røyk, og det har bare blitt med tanken.

Livet har roet seg den siste uken, og denne helgen roet det seg enda mer. Det er fremdeles masse å gjøre, og jeg ligger fortsatt etter med pensumlesingen, men så vidt jeg vet er det ingenting som er i ferd med å falle i hodet på meg, og jeg klarer å puste med magen igjen. Og jeg er så utrolig lykkelig for at jeg sitter her i dag, ni måneder røykfri, uten en eneste glipp å ha dårlig samvittighet for.

Derimot har jeg spist mer sjokolade de siste seks ukene enn jeg har gjort det siste året tilsammen. Og jeg har ikke trent. I det hele tatt! Jeg innser at jeg har forbedringspotensiale, men i dag, akkurat i dag, skal jeg ikke tenke på det. Jeg skal feire ukens første jubileum med god mat og selvpleie. Hurra for meg!

1 kommentar:

  1. Ja, hurra for deg!! Jeg henger meg på i jubelkoret, for nå har du virkelig vært flink ;))
    Nikotintrollet herjer litt hos meg ennå, men jeg gir meg ikke jeg heller ;))

    SvarSlett