Etiketter

mandag 23. januar 2012

Dagens adrenalinrush

I dag har jeg kjørt fire timer for å komme meg til samlingsuke på høyskolen, og nå sitter jeg på hotellrommet og priser meg lykkelig for en hel del flaks i uflaks. Et par tilfeldigheter gjorde en skremmende opplevelse litt mindre kjip. Eller var det tilfeldig? Nesten så jeg begynner å lure..

Jeg satt og sang med til Adele og koste meg i bilen da jeg måtte myse litt på grunn av en møtende bil med langlysa på, og så spratt begge linsene plutselig ut av øynene mine! Begge!! Og jeg er blind! Det tok et par sekunder før jeg skjønte at jeg måtte bremse, men jeg kunne ikke se veien. Heldigvis var jeg på en rett strekke, og jeg fikk trykket på knappen til varsellysene i det jeg begynte å bremse. Jeg sto midt i veien og blinket, da jeg kom på at jeg nesten hadde glemt brillene mine i dag, og at jeg i siste liten hadde slengt de i veska, uten brilleetui eller noe. Veska lå i passasjersetet, og brillene lå fortsatt pent på toppen. Jeg fikk de på meg, slo av varselblinken og kjørte videre, med hjertebank og et lettens sukk. Det hele var over på under et minutt. Ingen skade skjedd.

Jeg har hatt noen runder med uflaks i mitt liv, og enda flere runder med flaks, men så flaks i uflaks, nei, det har jeg aldri hatt!

2 kommentarer:

  1. Fysj, for en ekkel opplevelse! Heldigvis at det gikk godt!!!

    SvarSlett
  2. Ja, det var jammen skummelt! Men så lenge det går godt, så skaper jo slike hendelser litt action i hverdagen. Og jeg skal love deg at jeg ikke brukte noe mer tid på å grue meg til eksamen! Aldri så galt.. :)

    SvarSlett