Etiketter

mandag 2. januar 2012

Nyttårsforsett

I fjor hadde jeg som nyttårsforsett å slutte og røyke. Og jeg klarte det! Uansett hvilke forsett jeg bestemmer meg for i år, så kan jeg ikke toppe den, men jeg har likevel en liste. Jeg skal:
  1. gå tur/være aktiv hver dag (nesten juks, for det må jeg jo, jeg har jo hund!)
  2. spise sunnere (mer om dette senere)
  3. se to nye land (planlegging av første tur er i gang)
  4. være flink på skola (jeg vil ha gode karakterer!!) 
  5. gjennomføre de tingene vi har tenkt å gjøre med huset (lang, kjedelig liste)
  6. gå alle toppene i "Topp 20" her i hjembygda
  7. ?
Med unntak av nr 3 syns jeg forsettene mine er litt kjedelige, så forslag til nr 7 mottas med takk! Hva skal livet krydres med i 2012, tro?

2 kommentarer:

  1. Krydder? Ehh, det åpenbare er jo noe med sex, da... ;-)

    SvarSlett
  2. Joda.. Eller koriander. Hehe, dette skal jeg jammen tenke på! ;-)

    SvarSlett